Header

Today in Tablet Magazine, Michael C. Moynihan highlights Russian cable network RT’s skewed, pro-Assad coverage of the Syrian uprising. “With Assange’s imprimatur of alternative media credibility, slick graphics, a staff of 2,000 packed with third-tier American and British journalists, and an enormous operating budget,” Moynihan writes, “RT is using its increasing influence to warp the truth about Assad’s crimes against the Syrian people.”

Disinformation





PRINT COMMENT